Dag 98

Frulle: 50gr bacon, ett stekt ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Kycklinglår, coleslaw, kaffe m mjölk.
Middag: Tonfiskgryta m broccoli.

Herrejävlar vad med kommentarer jag fått senaste dagarna. Dökul! :-D
Hinner tyvärr inte svara på några nu eftersom jag måste i säng tidigt. Men jag tycker verkligen det är jätteroligt. Och tack för alla kommentarer på mitt inlägg om brösten, känns jäkligt bra att höra att de flesta verkar få vesäntligt mycket mindre lökar när vikten går nedåt.

Note to self: Även om jag inte är hungrig på morgonen måste jag äta mer än jag gjorde i morse eftersom jag blev nästintill febrig framåt lunch. Vilket gick över så fort jag käkat, men ändå. Var även mer hungrig och sugen resten av dagen än jag brukar vara och det tror jag kommer från en halvdan start på dagen. Imorgon blir det en ordentlig omelett.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0