I stort behov av ny kamera. Eller?

Vetefan om jag ska ha med matbilder i bloggen egentligen. 99% av det jag lagar ser inte speciellt gott ut, följer inga recept och blir aldrig bra på bild. Ser mer ut som måltider som redan blivit uppätna en gång, om ni förstår vad jag menar. Vet inte riktigt om det skulle ändra på sig bara för att jag tjackar en ny kamera heller. Eller blir man automatiskt bättre på uppläggning och presentation då? Höhö.



Håller man inte mobilen helt stilla blir det även blurrigt och grusigt, som synes.



Det här var f.ö. gårdagens outfit. Nej, jag lovar att jag inte ska börja med "Dagens outfit"-inlägg. Om inte annat för att jag inte har tillräckligt mycket kläder för att jag skulle kunna hålla på mer än en vecka i sträck. Men jag ville i alla fall visa mina "smaljeans" (i strlk 44...). Det bästa med dom är att de har resår längst ner så jag behöver inte vika upp dom. Men självfallet fick jag inte med det på kort. Men jag diggar posen jag kör med. Jag kallar den "frusen och kissnödig".

Kanske ska skita i att köpa kamera helt och håller i och för sig, har väl redan demonstrerat att mina photo skillz inte direkt är något att skryta med.

Kommentarer
Postat av: Mojjan

Jag är ganska bra på att ta bilder men värdelös på att lägga upp mat på ett snygg sätt. LOL

Så jag har också funderat på om jag ska lägga upp bilder på min blogg eller bara skriva recept...

2010-03-07 @ 16:04:59
URL: http://mojjanmoisanen.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0