Kissie kunde fått mina istället för att pröjsa 40,000:-

Tänker att det inte känns som jag viker ut mig fullt lika mycket om jag lägger in en liiiten liiten bild. Om ni nu undrar över bildens storlek (dessutom ser man inte mina orakade armhålor). :-P



Det här är i alla fall mina lökar vid dagens datum. Eftersom ett av målen med att gå ner i vikt till normalt BMI är att göra en bröstförminskning kan jag nu glatt berätta att det kanske inte behövs. Förhoppningsvis. Bröna blir också mindre. Jag kan ju ha en vanlig bygel-BH nu for crying out loud! Hoppas verkligen att dom fortsätter att försvinna i takt med att jag blir mindre.

Är det några av er som har någon erfarenhet av det här med bröst och viktminskning? Hur brukar det bli? Jag ska ju ner ca 15 kg till, vill inte släpa runt på dom här förbannade tingestena då.

Kommentarer
Postat av: anna linnea

Dina är ju urtjusiga :D Det beror nog på hur fettet fördelar sig på kroppen! Du skrev att du är rätt jämnt fördelad, så då kan man ju tänka sig att det försvinner lite från alla ställen samtidigt när du går ner..inte minst tuttarna. Jag har småå bröst men om jag går upp i vikt så sätter sig det mesta kring midjan, på brösten (och i ansiktet, typ), lite michelingubbekänsla.. så när jag gick ner drygt tio kilo (från "stabil" till att se rätt vältränad ut)så blev mina bröst rätt mycket mindre och fick lite mognare form.. innan såg de lite ut som nya 14-åringstuttar, fast nu är de lite mer avslappnade kan man säga. jag tycker att de är rätt flotta och att det är väldigt trevligt att gå utan bh.

2010-03-03 @ 21:07:07
URL: http://knuckledust.blogg.se/
Postat av: Weronica

Förra året gick jag ner 22 kg på sex månader, och på den tiden tappade jag pattarna oxå. Ingen större förlust tyckte jag som gick från DD-kupa till C-kupa. När jag sen gick upp 10 kg så satte det sig på tuttarna igen! Jag märkte av det ganska fort och som sagt kroppen anpassar sig ju oxå.

2010-03-03 @ 21:23:56
URL: http://weronicaholm.blogspot.com
Postat av: Jessica

För mig så brukar brösten minska ganska mycket, för några år sedan gick jag ner 20 kg (från 100 till 80) och brösten gick ner från stor D till liten C, så tror kanske inte du behöver en sån :)



Peppkram

2010-03-03 @ 21:48:47
URL: http://smalajessie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vet inte om min kommer krympa. Men kanske något Har minskat från E till DD på -20kg. Har alltid haft stora så tror inte dom kommer krympa så mycket. Är glad om dom går ner till bara ett D.



Vart så befriande för mig att krympa 1stl i kupa och 10cm under bysten. äntligen kan man gå in i en "vanlig" klädaffär och hitta bh som inte kostar skjortan. Jag kan tom ha bygelbh nu, jag som inte kunna det innan pga det har alltid skaft.

2010-03-04 @ 11:37:51
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: Mia

Mina bröst krymper verkligen. jag hoppas mina stannar i vikt snart! 8/ annars blir jag platt som en brygga!

2010-03-04 @ 11:53:23
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Maya

Mina bröst krympte, fyra storlekar under min viktminskning på 27 kg, från 85E till 75D. Och det är såå underbart. Nu hittar jag läckra BH:ar precis var som helst.

Grattis förresten till nya vikten på under 87,x kg!

2010-03-04 @ 14:38:15
URL: http://mayaoco.blogspot.com
Postat av: ~Sara~

Mina har minskat rejält de senaste två månaderna, hade F då och nu använder jag mina gamla med D-kupa...

Och då har jag bara gått ner ett par kilo! =P

Det man är mest orolig över är att det ska bli en massa skinn över... och att jag inte ska kunna ha min dyra bikini jag köpte förra året...

2010-03-04 @ 20:10:02
URL: http://mabranu.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0