Men, fo sho?

Klart jag talar om melodifestivalen. Alltså, jag vet ju att kvalitén på bidragen är... ska vi säga... svajiga, minst sagt. Det har dom alltid varit. Men i år vet jag inte vad som har hänt. Andra chansen var ju ett skämt, jag hoppades på fel låtar precis hela tiden. Och vi satt i soffan och garvade när Pernilla Wahlgren sjöng och sa "Haha, troligt att hon går vidare". Och så gör hon det. Jag är mållös! Värdelös låt och värdelös artist.

Ja ja. Ett inlägg som är helt off topic. Men jag blir ju så ferbannad.

I övrigt var kvällen trevlig. :-)

Kommentarer
Postat av: Mojjan

Måste absolut hålla med dig, årets melodifestival var faktiskt urdålig. Men jag gillade Salem al fakir, skönt gung i den låten. Undrar hur dom lyckades hitta så urdåliga låtar det här året eller var det fel låt till fel artist kanske???

2010-03-07 @ 08:03:13
URL: http://mojjanmoisanen.blogspot.com
Postat av: ~Sara~

haha jag älskade när hon gjorde den där armrörelsen, hmm vad var det nu hon sjöng till..?

Är iaf mkt upprörd över att Pauline inte gick till finalen!

Tokgillar nya bakgrunden btw. Den gör mig glad. =)

2010-03-09 @ 12:14:42
URL: http://mabranu.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0