...och ingen verkstad.

Ställde ju in min gräddtetra i kylen i måndags. Och OJ vad skeptiskt det blev i lunchrummet. Höhö. Jag skulle nog också börja undra om en tjej på 90 pannor hellre hade vispgrädde i kaffet än vanlig mjölk. Nu ska jag bara se till att gå ner lite mer i vikt också så de slutar tvivla på att det funkar.

(och så att JAG slutar tvivla på att det funkar).

Jag är så himla nojig av mig. Nu har det gått ALLDELES för lång tid och jag står kvar på ungefär samma vikt. Vilket såklart gör att jag blir osäker på om jag gör rätt som äter LCHF. Då glömmer jag liksom bort att jag redan gått ner över 15 kg med hjälp av LCHF (och VLCD i början, det får jag inte glömma). Så jo, visst funkar det. Dessutom sover jag bättre, mår bättre och är en mindre stressad och ledsen människa. Allt detta är ju fantastiskt bra.

Däremot har min psoriasis blivit värre igen. Suck. Jag behöver sol omgående så jag kan sola bort mina prickar. Jag har aldrig haft speciellt mycket problem med psoriasis på ryggen förrän nu senaste veckorna. Men så har jag och sambon haft en liten uppförsbacke också (för att underdriva lite) och jag tror stress påverkar mer än något annat. Men förhoppningsvis blir det bättre snart.


Juni 2008, vägde runt 100 kg men hade inte en enda prick pga sol och 30°C. Lovely.

Ja ja. Mycket blaha om ingenting speciellt. Nu ska jag åka till jobbet.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0