Oh, how I love them weekends

Idag är det baskemej fredag. Älskar't! Det ska bli så himla skönt med helg.
Så, vad ska jag göra i helgen då? Jo:

Idag ska jag hem till min systers familj och klämma på gulligaste knodden.



Imorgon ska jag på spelkväll hemma hos M med Å och H och vinna i Alias (samt dricka för mycket rödvin).



Och på söndag ska jag ligga hemma och ångra de sista tre glasen rödvin.

Vilken toppenhelg det kommer bli!
Vad ska ni göra?

(H, säg till om du inte vill att kortet ska ligga uppe så tar jag bort det).

Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Det låter som en härlig helg! Här blir det ungefär samma, fast ikväll ska jag bara klämma på sambon, och på söndag ångra de sista glasen vitt vin. ;-)

2010-03-26 @ 16:41:53
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: ElinJ

Ack ja, jag har varit en dålig stalker... Fast egentligen inte, då jag varit in och tjuvkikat vareviga dag, men inte riktigt kommenterat som jag borde. Och det jag väljer att kommentera på är viiin hehe. Ety även jag planerar att inta åtminstone ett par glas för många vin ikväll. För det är fasen dags. För att livet FAN må vara mer än bara traska på i världstrista kontrollerade fotspår. För att jag fan i mig är värd det.



Btw: Russinflarn på KiF, that's me. Fast man ska inte avslöja sig som stalker, va? Äsch då.

2010-03-26 @ 19:30:52

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0