Promenix deluxe

Nu har jag inte behövt gå på muggen på så länge så då passar jag på att ta mig en solskenspromenad. Hört att det snöar i norra Stockholm så det är bara att passa på att ta sig ut medan det fortfarande är klart här i södra delen.

Packat iPod:en med tre nya ljudböcker av Stephen King. Förra gången jag var ute och gick (nån gång i höstas) lyssnade jag på Stephen Kings Maratonmarchen och den kanske inte är att rekommendera om man ska vara ute och gå. Blev lite nojig efter ett tag och höll ögonen öppna för eventuella militärfordon.

Men idag blir det nog Salem's Lot.

(En halvtimme senare)

Nä, jag ångrade mig. Jag har verkligen längtat efter att lyssna om på Stehen Frys inläsning av Harry Potter-böckerna, så jag kör på det istället. Det finns nog ingenting som är så mysigt som att lyssna på Stephen Fry. Det kan jag göra hur länge som helst. Och hur nördigt det än är så älskar jag Harry Potter-böckerna.


<3 Stephen Fry

Kommentarer
Postat av: anna linnea

åååh, jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på stephens inläsning av harry potter!! jag lyssnade igenom alla böckerna två gånger en sommar för några år sedan (fast det var innan sjuan kom) och senast igår lyssnade jag på de första kapitlena ur fenixordern. kan sätta på dem när som helst, de finns alltid i mp3n..



ett annat ljudbokstips är Erlend Loes böcker, egentligen alla men speciellt Doppler och Volvo Lastvagnar, om du inte redan läst dem. Lennart Jähkel läser, och det är helt underbara böcker.

Liftarens guide till galaxen är en ljudboksklassiker också, johan rheborg tror jag det är som läser, och han gör det helt fantastiskt!

2010-03-12 @ 15:36:39
URL: http://knuckledust.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0