Skojar du eller?

Det var min uppriktiga fråga till vågen imorse. 88,9 pannor. Woot? I fredags vägde jag 87,3. Vart kommer dom där 1,6 kg från? Inte kan det väl vara gårdagens middag (LCHF-hallonpaj)? Och jag är ju inne i slutet av tjejveckan, borde ju logiskt sett väga mindre idag än i fredags eftersom jag inte binder vatten längre. Så what's the deal?

Ja ja. Imorgon har jag vägning. Hoppas att jag på något mirakulöst sätt går ner 2 kg under natten, för jag är verkligen inte sugen på att sätta plus i protokollet två veckor på raken. Speciellt inte när jag inte ens gjort något regelrätt fel. Skulle jag svullat i mig en pizza igår skulle jag kunna förstå det.

Argh.

Men för att vara måndag så är dagen rätt bra ändå. Det är ju soligt. Jag tröstar mig med det.


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Ah det är sa trakigt när det gar at fel hall...jag hoppas pa ett bra resultat pa mandag eftersom förra veckan var rätt sa kass (minus, men pyttelite).

2010-03-19 @ 22:12:54
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0