Thank you! Oh, God, really, just... thank you.

Jag tänkte egentligen hålla ett tårdrypande tal om hur jag inte skulle varit där jag var idag om det inte var för min familj, mina vänner och mina kära katter. Sen kom jag på att det inte är ett Oscars-tal jag tänkte skriva utan bara ett blogginlägg.

Vill i alla fall tacka för alla de fina kommentarerna jag fått senaste dygnet!
(joråsåatte, det lönade sig att fiska lite).


Bjuder på ett *host* bländvitt leende och en antydan till nyckelben dagen till ära!

Kommentarer
Postat av: Russinflarn

Nyckelbenutbrast hon avundsjukt!



(Jäpp, jag är en stalker, nu har jag börjat kommentera också, muahahahaha - beware!)

2010-03-03 @ 19:53:46
Postat av: Russinflarn

...och nu har hon lärt sig att det blir fet text när man sätter in en liten stjärna före och efter ett ord/en mening också. Se där ja. Men det var ju liksom inte meningen. Nåja. Whatever.



Fridens!

2010-03-03 @ 19:55:28
Postat av: Maja

HAHAHAHA. Fan vad bra. Min första stalker! Jag blir alldeles till mig i trasorna!

2010-03-03 @ 20:15:07
URL: http://smalmedlchf.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vist är det underbart när man upptäcker ben som man inte visste om.

Har precis som du upptäckt mina nyckelben. Upptäck även höftbenen och bäcken benen i ljumskarna. Är så fascinerad av dessa ben :)



Även jag lagt till dig i min lista av bloggar jag följer

2010-03-04 @ 11:41:07
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0