We should have had each other with cream

Nu har jag köpt en gräddtetra jag ska ta med mig till jobbet imorgon. Blir alldeles för mycket mjölk om dagarna när jag dricker röd mjölk i kaffet. Kan det skilja så mycket på kollisarna då? Jo.

Standardmjölk:

Vispgrädde:


Ska dra ner på kaffedrickandet också. Här hemma skall det ENBART drickas kaffe m äggmjölk på mornarna för att minimera kolhydraterna. På jobbet ska det drickas max TVÅ koppar kaffe om dagen. Och då med ytterst lite vispgrädde i.

Börjar såhär så får jag se hur det går. Visar det sig att kroppen inte vill ha grädde heller får jag väl ta med mig en batch med äggmjölk, men än så länge känns det bara krångligt.

Kommentarer
Postat av: Mojjanjjan

Jag brukar ha äggmjölken i kylen i en sån där "shaker". Bara att skaka innan man häller i kaffet så blir det inte klumpigt eller så. :P Funkar på jobbet iaf.

2010-03-21 @ 18:05:32
URL: http://mojjanmoisanen.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Bra! :D

2010-03-22 @ 18:02:52
URL: http://dagarutansocker.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0