Avvikande dag 2

FAN vad det är skönt att inte laga mat! Efter den här "kuren" måste jag se till att bli så rik så jag kan skaffa en egen kock. Att skicka sambon på matlagningskurs tror jag tyvärr inte skulle hjälpa (lost cause).

Idag har varit lite segare än igår, känner i kroppen att jag inte är van att gå på sparlåga på det här viset. Men av erfarenhet vet jag ju att det blir lättare dag 3 och framåt. Eller, lättare och lättare, det är ju inte direkt svårt egentligen. Törstigare än vanligt och lite slö i kroppen, men efter år av dygnande i gymnasiet vet jag hur man tacklar det. Kaffe och ett glatt humör.

Nähäpp. Nu ska jag sippa på min fjärde shake för dagen, låta hårfärgen verka och kolla på Biggest Loser.

Jag är förresten på toppenhumör. Idag igen! Behövde verkligen göra något radikalt. :-)

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh vad duktigt av dig! :) Jag skulle aldrig klara leva på shakes. :/

2010-05-25 @ 19:34:35
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Kicki

Lycka till med pulvrandet. Gick själv ner 30 kg på 4 månader med pulver(Xtravaganza) och har lagt på mig 17 av dem på ett år...

Postat av: Ulla

Hej

Jag är en gammal tant som behöver gå ner mins 7 kg,, ser att du har lyckats trots dina dåliga dar så ni som läser detta hjälp mej

2010-06-30 @ 19:01:58

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0