Avvikande dag 3 & 4

Jorå, jag käkade en grekisk sallad igår. Och drack några glas rödvin.
Och idag var jag på kurs, så jag åt både en macka på förmiddagen och käkade thaimat till lunch.

Men back on pulver sen va.

Dricka vin på halvt om halvt fastande mage är för övrigt inte att rekommendera. Drack inte mycket igår men har mått som jag förtjänat hela dagen.

Sverige gick inte till schlagerfinal heller. Bra det. Då kanske vi lär oss till nästa år att inte skicka en dålig låt. Men det kommer ändå inte bli lika kul att kolla på finalen. Skulle jag betta skulle jag sätta pengar på tyskland.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Jag tror och hoppas pa att Tyskland vinner. Lena är bäst!!

2010-05-28 @ 21:18:01
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0