Bytt batteri

Nytt batteri på vågen och... döm av min förvåning; Jag ligger fortfarande under 90 kg-strecket!

Det här var precis vad jag behövde. Hade vågen stannat på typ 92 kg hade jag nog varit väldigt uppgiven. Men nu känns det bara bra. Visst, det plussas hit och dit och jag står stilla i månader. Men vägningen gav mig i alla fall den motivation jag känner att jag behöver nu.

Dagen startade jag med en ordentlig LCHF-frukost och resten av dagen kommer bli toppenbra. Det känner jag på mig.

Nu måste jag slå in 1-öringens present, för det är dags att rulla om en-två timmar.



Idag blir det barnkalas hos världens finaste gullebulle.

Kommentarer
Postat av: Wille

Ser man det under ett jääättelångt perspektiv är några dagars/veckors avsteg ingenting att bekymra sig för. Jag har haft många sådana och ändå lyckats komma tillbaka på spåret. Nu är det bara att köra vidare och hoppas att med solen kommer motivationen:-)

2010-05-03 @ 13:52:52

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0