Dag 164 & 165

Dag 164
Frulle: 70 gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Halvdagsfika: Räkmacka (minus macka), kaffe m mjölk.
Lunch: Ceasarsallad utan krutonger.
Fika på stan: Stor latte.
Middag-isch: Ostrullar.

Dag 165
Frulle: En bit fläskkarré m tsatsiki, svart kaffe.
Lunch: Kebabsallad, kaffe m mjölk.
Middag: Lowcarb-burgaren på Max.

Nej, jag brukar inte äta ute två gången under en och samma dag. Men igår blev ett litet undantag. Vi hängde med min sambos bror hela dagen och när vi skulle åka hem var jag vrålhungrig. Inte så konstigt eftersom jag precis hade kört 7(!) serier bowling där jag snittade på 131. Jag är mycket nöjd.

Idag åker jag och sambon ut till min mamma i roslagen och myser lite. Imorgon ska det bli 21°C så min plan är att komma hem och vara knallbrun. :-)

Nähäpp, nu ska jag ner till Ica och köpa ägg + grädde. Annars blir det ingen riktig frukost.

Jag kommer nog inte uppdatera mer förrän på söndag, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Mycket trevlig och inspirerande blogg! Kanske har du lust att kolla in min, och kanske kan vi länka till varandra?



Ha det fint!



S

2010-05-14 @ 12:02:47
URL: http://nedivikt.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0