Fan

Idag är en riktig skitdag. Skulle egentligen på bio med sambon, men det blev inte av. Han stack till sin brorsa istället. Och jag är inte på mitt bästa humör pga hormoner och skit, så då kommer ångestbomben som ett brev på posten när jag blir lämnad ensam. I vanliga fall hade jag satt mig ner och hetsätit, men det försöker jag ju komma ifrån. Medicinering är ingen bra idé, ataraxen jag har hemma sätter hela kroppen ur spel i över ett dygn. Jag har ingenting att hantera stress med längre och det stressar mig bara ännu mer. Hur gör folk som inte överäter, medicinerar eller gör illa sig själva?

Får väl finna mig i att ha kvävningskänslor och ågren tills han kommer hem igen om några timmar, men det skulle ju vara skönt att ens mående berodde på en själv och inte på andra.

Jävla skitdag alltså.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0