Heck yeah, nu vänder vi skutan.

Igår var jag så überpepp efter jobbet så jag beställde en Shockabsorber Sport-BH (för mina hänglökar á 75H är utbudet inte så stort, I <3 Timarco) och så köpte jag ett par innepjucks. BH:n kostade 449:-, vilket jag tycker är lite i överkant. Skorna var på dunderrea och skulle ha kostat 500:- men av någon outgrundlig anledning slog killen i kassan in 350:-. Säkert nån "rea-på-rea", jag var smart nog att inte ställa frågan utan pinnade iväg med mina billiga skor snabbt som attan om det nu skulle ha varit ett misstag.

Efter inköpen bar det av till syrran som flyttstädade. Gnodde varenda dörrkarm och dammsög lådor. Skrubbade ur kylen. Kånkade ner cyklar och kaffebryggare tre trappor. Det tog inte mer än 3 timmar, men fasiken var slut jag var på vägen hem. Glömde helt bort att käka något på vägen, så igår blev det inte mer mat än frulle och lunch. Var alldeles för trött när jag kom hem så jag slocknade i soffan. Känns i kroppen att jag faktiskt RÖRDE på mig igår. Vilket bådar gott. Jag gillar träningsvärk. Och det är väl tur med tanke på att jag börjar träna på måndag.

Dessutom täcker friskvårdspengen från jobbet en del av kostnaden för årskortet. Pröjsar 2500:- på ett bräde men får tillbaka 1000:- på nästa lön. Känns väldigt bra.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0