Lugna puckar

Sådärja, då hade det där +1,2 kg från igår nästintill försvunnit. Skönt.

Igår var jag och sambon inne i stan och firade att hans CSN-pengar äntligen trillat in på kontot. Köpte lite begagnade filmer, käkade middag och gick på bio. Bor ni i Stockholm och käkar LCHF är Pig & Whistle vid medborgarplatsen verkligen att rekommendera. Inget ställe där man spenderar åtskilliga timmar kanske (det är ju lite rörigt) men satan i gatan vad gott käk! Och perfekt för mig. Åt en sirloin steak med coleslaw, grönsallad, bea och en liten ceasarsallad utan krutonger till. Och det stod på menyn! Kött med ceasarsallad som side dish istället för pommes, hur bra är inte det?

Sen köpte jag 100gr nötter (10kh/100gr) och hade som biosnacks. Såg filmen Buried och den var hur bra som helst. Gick på Rigoletto och det är nog världens bästa biograf. ALLT var toppen med gårdagen.

Och så gick jag ner det där vattenkilot, trots middag och bio. Tummen upp.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Later som en prima restaurang, och gud vad skoj med bio, det maste vi nog ga pa snart. Var alldeles för länge sen sist.



Skönt att vikten börjar ga nedat :)

2010-10-22 @ 16:09:20
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0