Mobilbloggande

Ligger i soffan med min nya mobil och kollar på idol. Kände att jag måste prova blogga på den, bara för att jag kan. Haft något av en skitdag pga trassel hemmavid och känt mig allmänt nedstämd. Stod i kylen och fingrade på allt jag inte ska äta. Har ju en tendens att tröstäta allt som kommer i min väg när jag har ågren. Men så tänkte jag på min syrra, vår träning och hur jäkla glad och nöjd jag var när jag kom hem igår. Så det blev keso till kvällsmat istället för mackor. Vilket ju är ett stort steg framåt. Imorgon efter frukost ska jag iväg och simma en sväng och få bort lite agressioner. Och förhoppningsvis syns mina små framsteg på vågen på måndag. Nä, nu ska jag kolla vidare på idol. Ledsen att det blev ett väldigt kompakt inlägg, mobilbloggande var inte så enkelt. Blir nog datorn nästa gång. L8er!

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Bra gjort :)

2010-10-12 @ 20:51:25
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0