Ofrivillig ensamvarg

Igår var jag själv, sambon jobbade. Och ikväll är jag själv igen, sambon blir bjuden på öl av en polare. Imorgon blir jag själv eftersom sambon jobbar. Och jag har sett precis allt som finns att se på TV känns det som. Har inte ro att ligga och läsa. Är trött på internet. Vill inte gå ut eftersom det är så mörkt. Så det finns liksom ingenting att göra förutom att sitta och glo. På en lördag. Så överdjävulskt tråkigt. Och inte en spänn har man på fickan.

Även om jag skulle få mega cravings (brukar få det när jag känner mig ensam) finns det ingenting att äta förutom ägg och bacon. Vilket är bra. Hade jag haft kakor eller godis hemma vet jag inte om jag skulle kunna hållit mig borta.

Så vad ska man hitta på då? Lite sent att dra igång med disken eller dammsugaren. Är på för dåligt humör för att sätta mig ner och rita. Nä, det blir väl TV:n ändå. Så jäkla bortslösad helg. Men nästa helg har väl sambon ändå fått pengar från CSN så han kan betala tillbaka en del av vad jag ligger ute med. Då ska jag ha hejdundrande kul, mest för att väga upp för übertristessen jag får stå ut med nu.

Vad gör ni när ni har tråkigt och inte har några stålars?

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0