Omstart - Veckovägning 3

4/10: 95,8 kg
11/10: 93,5 kg (-2,3 kg)
18/10: 91,7 kg (-1,8 kg)
25/10: 92,2 kg (+0,5 kg)

Varken ledsen eller förvånad över veckans plus. Igår kväll fick jag migrän och spydde som en gris, sen mölade jag i mig fyra knäckebrön eftersom jag mådde illa av blotta tanken på ägg och bacon. Dessutom har väl inte kroppen riktigt återhämtat sig efter min omstart. Så det känns helt okej med ett halvkilo upp. Går ner till nästa vecka. En vecka i taget så kommer det gå vägen.

Är f.ö. på väldigt bra humör idag. Det dåliga humöret och migränen försvann under natten. Topp! Idag ska nämligen jag och syrran få en ordentlig genomgång av gymmet så vi set hur vi ska göra våra övningar och det skulle inte vara något vidare att försöka genomföra det med huvudvärk.

Jag är som sagt i alla fall vid gott mod trots veckans plusresultat. Det ger sig ju.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0