Pepp pepp pepp pepp nördpepp!

Stockholm Filmfestival, how I love thee!

Filmerna jag ska se: The Pack, Dream house, A Serbian film, The killer inside me, We are what we are, I saw the devil, Mother is a whore, Confessions, The silent house, Biutiful, The last exorcism och slutligen festivalen överraskningsfilm! Jag är så überpepp!

Nu är det iofs tre veckor kvar så jag får sitta och rulla tummarna så länge.

Var väldigt smart när jag la upp schemat, så filmerna inkräktar bara på ett av mitt och syrrans träningspass. De andra är OK. Sen ska jag vara lite extra smart i år (förra året blev det en del snabbmat) och ta med mig två matlådor till jobbet (äta en vid lunch och en innan jag sticker) eller kalla snacks jag kan äta på vägen till bion. Planering, planering, planering. 

Hoppas de här tre veckorna går fort.

Hur det går annars då? Bah, står och harvar på 92 kg. Men jag är faktiskt väldigt strikt med maten och tränar som jag ska. Så det släpper nog snart.


Kommentarer
Postat av: Joline

Kämpa, kämpa, men visst är de tufft när de står still! Jag ville bara tacka för en härlig och ärlig blogg. Själv har jag nu omstartat min viktblogg och jag går ut hårt och brutalt.. kanske för brutalt och rent utav osmakligt...?

2010-10-28 @ 21:17:37
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0