Det går bra nu

Hur ofta har jag inte sagt det? Well well, det går i alla fall bra nu. Igår käkade jag iofs färdiga köttbullar från Ica och gick upp 0,5 kg under natten. Var 4gr kolhydrater per 100 gr köttbullar enligt förpackningen, vilket jag betvivlar starkt. Men men. Tror det mesta är vatten jag samlat på mig iom att jag kissat sex gånger redan och klockan inte ens är 10:00.

Annars är det en hyfsat bra dag. Envisades med att klämma in mig i ett par brallor som är för små (köpte dem i våras, aldrig använda). Tänkte att dom väl skulle töja sig under morgonen. Tji fick jag. Obekväma som faen, men om några till minuskilo sitter de säkert som en smäck. I hope.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0