TV-kväll

Kollat på både Biggest Loser och Losing it with Jillian (som jag inte ens visste fanns förrän ikväll). Är smått avis. Jag skulle också vilja bli strandsatt in the middle of nowhere med två stenhårda tränare, andra i samma sits och ... mja, det spricker ju på maten. Kalorireduktion är väl ett bra sätt att gå ner i vikt, men jag vet inte om jag skulle orka vara hungrig jämt. Fast wtf, finns det ingen annan mat att tillgå så fine. Jag vill också rasa kopiöst i vikt.

Nåväl. Jag fixar det själv. Fast det känns som det handlar om -1 kg om året. Fast iofs, då är jag ju nere på min trivselvikt innan jag fyller 40. :-P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sorry men jag tycker inte du verkar fixa det själv? Kanske du ska söka kostrådgivning eller hjälp någonstans?

2010-09-21 @ 19:42:25

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0