What comes up must come down, but the other way around

Käkade lunch för två timmar sen. Kräktes upp störra delen en timme senare. Mådde inte direkt illa utan det bara kom upp. Är inte gravid (100% säker) men börjar fundera på vad det kan bero på. Känner mig halvkass överlag. Har förkylningsblåsor i munnen och det kliar i halsen. Håller jag på att bli sjuk? God NO! Jag måste ju få ihop mina timmar på jobbet, har inte tid med att vara sjuk.

Så nu sitter jag och funderar på vad man kan äta som är snällt för magen. Som jag har hemma. Redan där är alternativen smärtsamt begränsade. Grädde? Bacon? Ägg? Fläskkarré? Ni hör ju. Har ingen yoghurt hemma eller nåt sånt.

Kokta ägg mosade med smör? Det måste ju vara relativt snällt mot magen ändå. Eller? Nån som vet?

-Update-

Men det är ju klart, att jag inte tänkt på det själv! Tack knuckledust för påminnelsen!
För er som är lite frågande till vad jag snackar om refererar jag till världens bästa dryck.

Nu ska jag rota fram mixern.

Kommentarer
Postat av: anna linnea

Uh, mindre trevligt! Det skulle ju kunna vara att du har fått i dig något dåligt, eller så kanske du är påväg att bli sjuk. Men ägg med smör låter ju okej. Mår jag illa eller är skev i magen brukar jag äta fil som medicin typ, det känns ju bättre än proviva iallaflal :D

2010-03-07 @ 18:44:49
URL: http://knuckledust.blogg.se/
Postat av: anna linnea

äggmjölk förresten, det borde ju vara bra! I princip samma sak som ägg med smör, fast i flytande form och med någon smaksttning :D ingen fiber så långt ögat kan nå....

2010-03-07 @ 18:52:16
URL: http://knuckledust.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0